Σχέση με τον καλύτερο μου φίλο

Μπέτυ ,26 ετών

Γειά σας,
είμαι 26 ετών,το τελευταίο χρόνο βομβαρδισμένη απο μια πολύ έντονη σχέση με ένα παιδί που έπασχε απο μανιοκατάθλιψη..χώρισα λίγο πριν πάθω το ίδιο..ήθελα να ξεφύγω,άλλαξα λίγο τα πλάνα μου έφυγα 2 μήνες για δουλειά σε άλλη χώρα,με βοήθησε,γύρισα και δεν με περίμενε τίποτα τους είχα διώξει όλους απο δίπλα μου γιατι ο πρώην μου με είχε περιορίσει.Σιγά σιγά επανήλθαν καταστάσεις στη ζωή μου χάρη στον καλυτερό μου φίλο που με στήριξε και οι ισορροπίες ξαναγύρισαν..τα πράγματα πήγαιναν καλύτερα απο ποτέ..βρήκα δουλειά,έβγαινα με τους φίλους μου,γνώρισα και καποιον ύστερα απο καιρό κάναμε σχέση απο απόσταση η οποία δεν κράτησε πολύ γιατι βαρέθηκα γρήγορα και γιατι απο ότι κατάλαβα ήταν συνειδητή επιλογή για να μην δεθώ με κάποιον και ξαναπληγωθώ..Υποθέτω πως όλα στη ζωή μου πάνε ρολόι δουλειά φίλοι αισθηματικά δεν με απασχολούσαν επουδενή λόγο..
Εως που..ένα βράδυ μετά απο ξενύχτι κοιμάμαι με τον καλυτερό μου φίλο,πράγμα που έχει ξανασυμβεί και με το που με παίρνει αγκαλιά μου έρχονται πεταλούδες στο στομάχι και δεν μπορώ να κοιμηθώ..γιατί μου συμβαίνει αυτό??όλη νύχτα αγκαλιά δεν έκλεισα μάτι..κάθε μέρα τον σκέφτομαι όλη μέρα,ίσως να αποφεύγω λίγο διακριτικά τις συναντήσεις δεν ξέρω γιατί..Φοβάμαι οτι αν καταλάβει κάτι ή αν γίνει κάτι μετά θα τον χάσω απο φίλο μου..Δεν θέλω ούτε έχω σκοπό να εξιδανικευσω τον φίλο μου στα μάτια μου η εικόνα του πάντα είναι ίδια για μένα ιδανικός σύντροφος για την πιο τυχερή κοπέλα..και αναρωτιέμαι αυτές οι επιθυμίες και τα συναισθήματα κρύβονταν πάντα μέσα μου και ξαφνικά ξεπήδησαν ή μήπως όχι?κάθε φάση της ζωής μας ήταν ίδια και δεν συνεπιπταν ποτέ άλλες σκέψεις.πώς θα καταλάβω αν με έχει δει ποτέ ή αν του έχει περάσει απο το μυαλό πως νιώθω και άν και εκείνος νιώθει τα ίδια?


ΟΜΑΔΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ:

Αγαπητή φίλη,


Κάθε διανθρώπινη σχέση είναι μοναδική. Δεν μπαίνει σε καλούπια. Η σχέση μας με τον καθένα από τους φίλους μας είναι εντελώς διαφορετική από τη σχέση που έχουμε με τους υπόλοιπους. Το πώς θα εξελιχθεί κάθε μια από αυτές, δεν το γνωρίζουμε εκ των προτέρων.
Όπως και να 'χει, τη στιγμή που η καρδιά μας σκιρτάει αλλιώτικα, η σχέση περνάει σε άλλη φάση, από την οποία θα βγει μόνο πιο ισχυρή. Δεν πρέπει να φοβόμαστε να εκφράζουμε τα συναισθήματά μας, ειδικά σε δικούς μας ανθρώπους. Δε μπορούμε βέβαια να απαιτούμε να συμμερίζονται και τα αισθήματά μας.
Όσο για την μυστηριώδη κεραυνοβόλα έλξη, αυτή δεν απευθύνεται πάντα σε νέες γνωριμίες. Μια σχέση δοκιμασμένη στο χρόνο, μας επιτρέπει να αφεθούμε πιο ελεύθεροι, πιο ήρεμοι. Και εκεί που αισθανόμαστε άνετοι και εφησυχασμένοι, ξαφνικά βλέπουμε με άλλο μάτι τον μέχρι πρότινος φίλο.
Ψυχραιμία. Ίσως αυτή η σχέση εξελιχθεί ακόμη πιο όμορφα, αν η ίδια έλξη έχει παρασύρει και τους δύο. Τότε προχωράμε ακάθεκτοι στο επόμενο επεισόδιο. Αν είναι όμως μονόπλευρη, τότε το σημειώνουμε σα μυστικό μεταξύ μας, και κλείνουμε καμιά φορά συνωμοτικά το μάτι ανάμεσα στην παρέα. Και αν τα πράγματα δυσκολέψουν κάποιες στιγμές, δεν έχουμε παρά να ζητήσουμε να μας προσφέρει τον ώμο του να μας στηρίξει, όπως μας έχει στηρίξει και τις προηγούμενες φορές στο παρελθόν, όταν (ξανα)βρεθήκαμε ερωτευμένοι χωρίς ανταπόκριση…

Να είσαι καλά και περιμένουμε νεότερα σου.